• 0572 - 358 151
  • Praamstraat 13, 8102 HM Raalte

Werkwijze

Zodra u een afspraak maakt voor een reparatie/onderhoud of APK wordt deze ingepland en worden eventuele onderdelen besteld. Op de dag van de afspraak wordt de auto eerst helemaal gecontroleerd, zodat duidelijk is welke kosten er zijn, voordat aan het onderhoud/reparatie begonnen wordt. Wij nemen dan altijd contact met u op, zodat u kunt beslissen wat u wel of niet uit wilt laten voeren. Op deze manier weet u van te voren wat de kosten zijn en zijn er achteraf geen verassingen.

 

Maakt u voor het diagnosticeren van een storing in uw auto een afspraak, dan zullen wij in een gesprek zo duidelijk mogelijk proberen vast te stellen wat de klacht is en onder welke omstandigheden deze zich voor doet. Op het moment dat u de auto komt brengen, zullen wij in de meeste gevallen met u een proefrit maken, om de klacht te kunnen ervaren.

 

Afhankelijk van de afspraken die met u gemaakt zijn, gaan wij met uw auto aan de slag. Komen wij tijdens onze diagnose defecte onderdelen tegen, die een verdere diagnose in de weg staan, of duurt het achterhalen van de storing langer dan gepland, dan zullen wij contact met u opnemen voor overleg.

 

Op het moment dat wij de oorzaak van uw klacht gevonden hebben, nemen wij weer

contact met u op en doen wij u een reparatie voorstel. Vervolgens zullen wij uw auto repareren, als u daarvoor uw goedkeuring geeft.

 

Van dit alles krijgt u een diagnose rapport.

 

U kunt altijd tegen een geringe vergoeding gebruik maken van onze leenauto´s, tijdens werkzaamheden aan uw auto.

 
Bovag RWD GMTO Aixam
  • 0572 - 358 151
  • Praamstraat 13, 8102 HM Raalte
  • YouTube