Werkwijze

Zodra je een afspraak maakt voor een reparatie/onderhoud of APK wordt deze ingepland en worden eventuele onderdelen besteld. Op de dag van de afspraak wordt de auto eerst helemaal gecontroleerd, zodat duidelijk is welke kosten er zijn, voordat aan het onderhoud/reparatie begonnen wordt. Wij nemen dan altijd contact met je op, zodat je kunt beslissen wat je wel of niet uit wilt laten voeren. Op deze manier weet je van te voren wat de kosten zijn en zijn er achteraf geen verassingen.

Maak je voor het diagnosticeren van een storing in jouw auto een afspraak, dan zullen wij in een gesprek zo duidelijk mogelijk proberen vast te stellen wat de klacht is en onder welke omstandigheden deze zich voor doet. Op het moment dat jij de auto komt brengen, zullen wij in de meeste gevallen met jou een proefrit maken, om de klacht te kunnen ervaren.

Afhankelijk van de afspraken die met je gemaakt zijn, gaan wij met jouw auto aan de slag. Komen wij tijdens onze diagnose defecte onderdelen tegen, die een verdere diagnose in de weg staan, of duurt het achterhalen van de storing langer dan gepland, dan zullen wij contact met je opnemen voor overleg.

Op het moment dat wij de oorzaak van je klacht gevonden hebben, nemen wij weer contact met je op en doen wij u een reparatie voorstel. Vervolgens zullen wij je auto repareren, als je daarvoor je goedkeuring geeft. Van dit alles krijg je een diagnose rapport.

Tijdens werkzaamheden aan je auto kun je tegen een geringe vergoeding altijd gebruik maken van onze leenauto’s.